Customer Service Agent

Hybride (Sint-Andries)

Customer Service Agent (online casino – hybride)

Ben jij klaar om te schitteren achter de schermen van een boeiende sector? Hou jij van contact met mensen en van complexe uitdagingen waarin je het verschil maakt? Wil je werken waar kwaliteit boven kwantiteit gaat? Dan is dit misschien wel de kans waar je op wachtte.

 

Bij 711, een snelgroeiende en ambitieuze speler op de gereguleerde Nederlands kansspelmarkt, zoeken wij een Customer Service Agent met pit, empathie én een neus voor verantwoordelijkheid. Je werkt binnen een streng wettelijk kader waar vertrouwen, precisie en discretie centraal staan. Achter elk gesprek zit een mens, een verhaal en een limiet. En jij bent degene die daar op integere wijze mee omgaat.

Wat ga jij precies doen?

Als Customer Service Agent ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze spelers uit Nederland en België. Je beantwoordt hun vragen via chat, e-mail en telefoon, over o.a.:

  • registratie en verificatie

  • limietenbeheer en spelersprofielen

  • stortingen, uitbetalingen en promoties

  • technische of algemene ondersteuning

 

Je start met een afgebakend takenpakket, gericht op limieten en registratie, zodat je rustig kunt wennen aan onze systemen en procedures. Tijdens een traject van ongeveer 6 weken groei je door tot een volwaardig teamlid, met begeleiding van mentoren en collega’s. Tijdens de opleidingsweken ben je dagelijks aanwezig op ons kantoor in Brugge.

Na deze inwerkperiode werk je grotendeels van thuis uit. Wel verwachten we je gemiddeld 2 dagen per week op kantoor, voor overleg, training en teamdynamiek. Extra kantoordagen worden sterk gestimuleerd, want samenwerking en kennisdeling vinden we belangrijk, ook in een hybride werkomgeving.

 

Wij zoeken iemand die:

  • Nederlands beheerst op moedertaalniveau (Frans/Engels is een plus)

  • Klantgericht, geduldig en oplossingsgericht is

  • Vlot met systemen en software omgaat

  • Goed functioneert onder druk en zelfstandig kan werken

  • Flexibel inzetbaar is (inclusief avond-, nacht-, weekend- en feestdagdiensten)

  • Interesse heeft in of ervaring heeft met de online casinosector

Wat bieden we jou?

  • Uitgebreide opleiding & begeleiding: je leert stap voor stap alle aspecten van de functie

  • Hybride werkmodel: een mooie combinatie tussen kantoordagen en thuiswerk

  • Duidelijke werkstructuur: 36-urenweek met 6-op-4 rooster en afwisselende shiften

  • 20 vakantiedagen + 10 feestdagen: vrij in te plannen in overleg met je team

  • Groeimogelijkheden in een dynamische en gereguleerde sector

  • Start met een contract van 3 maanden – bij een positieve evaluatie volgt een vast contract

  • Loon: De loonvork voor deze rol ligt tussen €2.200 en €2.800 bruto per maand. Het brutoloon is barema gebonden, met een groeipad volgens anciënniteit en meetbare parameters.

  • Extra legale voordelen, zoals

    • Maaltijdcheques (€8/dag na 6 maanden)

    • Ecocheques

    • Eindejaarspremie (cash of in warrants)

    • Hospitalisatieverzekering

    • Vakantiegeld

Klaar om het verschil te maken?

Solliciteer dan snel via de rode knop 👇️

Trots gehost door

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?